Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

Έχεις απορίες ή χρειάζεσαι βοήθεια με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία από το iNow.gr;
Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος μας θα σε βοηθήσει άμεσα! Η ομάδα μας είναι εδώ για να λύσει κάθε σου απορία.

Χάρτης & Οδηγίες

Το φυσικό κατάστημα του iNow.gr βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, κάνοντάς το εύκολα προσβάσιμο. Μπορείτε να μας επισκεφθείτε με τις λεωφορειακές γραμμές 1, 1Α, 18, 25, 27, 29, 29Α, 38, 56, 56Α, 57, 64, 64Α, 64Ε, 64Κ, 83, 84Α και 84Β του ΟΑΣΘ, που σταματούν κοντά μας. Αν έρθετε με αυτοκίνητο, υπάρχει κατά διαστήματα διαθέσιμος χώρος στάθμευσης στην οδό ΚΕΝΟ 12, μόλις 5 λεπτά από το κατάστημά μας. Ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Συχνές Ερωτήσεις

Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία που δεν έχει απαντηθεί, θα είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
1Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Ηλεκτρονικά: Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας www.inow.gr, πηγαίνοντας στη σελίδα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και επιλέγοντας το κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ». Ακολουθώντας τις απλές οδηγίες που εμφανίζονται, θα ολοκληρώσετε γρήγορα και εύκολα την παραγγελία σας από τον υπολογιστή σας.

Τηλεφωνικά: Είμαστε διαθέσιμοι για να σας εξυπηρετήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις ΚΕΝΟ έως τις ΚΕΝΟ, στο τηλέφωνο ΚΕΝΟ.

Στο κατάστημά μας: Επισκεφθείτε το κατάστημα iNow.gr στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης και επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει από τη μεγάλη μας γκάμα. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

2Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης για την παραγγελία μου;

Στο eShop μας, φροντίζουμε όλες οι παραγγελίες να αποστέλλονται γρήγορα! Αν προκύψει καθυστέρηση και δεν μπορέσουμε να στείλουμε την παραγγελία σας εντός 3 ημερών από την καταχώρισή της, ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email για να σας ενημερώσει σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης. Για την Κύπρο, η παράδοση της παραγγελίας γίνεται από 7 έως 11 ημέρες.

3Παρέλαβα σπασμένο προϊόν. Τι κάνω;
Φροντίζουμε να διασφαλίσουμε ότι όλα τα προϊόντα σας φτάνουν σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο σπασμένο προϊόν, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο ΚΕΝΟ, αναφέροντας τον τίτλο «Αίτημα Επιστροφής». Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το ονοματεπώνυμό σας, το κινητό σας, το email και τον αριθμό της παραγγελίας σας στο μήνυμα.
 
4Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα δείτε στην οθόνη σας τον αριθμό παραγγελίας και θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email με λεπτομέρειες της αγοράς σας. Αν δεν παραλάβετε το επιβεβαιωτικό email, ενδέχεται να μην έχετε ολοκληρώσει σωστά την παραγγελία σας ή να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τη διεύθυνση email σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα. Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 
5Υπάρχει περίπτωση τα χρώματα να διαφέρουν;

Καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες ώστε τα χρώματα που παρουσιάζονται στο eShop να είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβή με την πραγματικότητα. Ωστόσο, οι διαφορετικές οθόνες και συσκευές που χρησιμοποιούνται μπορεί να μην αποδίδουν τα χρώματα με την ίδια πιστότητα. Έτσι, είναι πιθανό να παρατηρήσετε μικρές αποκλίσεις στα χρώματα των προϊόντων που θα παραλάβετε σε σχέση με αυτά που έχετε δει κατά την παραγγελία σας στο eShop.

6Έκανα την αγορά μου από το φυσικό κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω;

Αν έχετε αγοράσει ένα προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα και θέλετε να το επιστρέψετε, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και σε άψογη κατάσταση, καθώς και ότι η συσκευασία του είναι άθικτη. Επιπλέον, θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς.  

7Μπορώ να επισκεφτώ το κατάστημά σας για να αγοράσω προϊόν, χωρίς να έχω κάνει online παραγγελία;

Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας, αλλά δεν διαθέτουμε όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο eShop μας. Σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πρώτα για να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που επιθυμείτε. Αν θέλετε, μπορείτε επίσης να κάνετε την online παραγγελία σας, καθώς τα αποθέματα αλλάζουν συνεχώς. Είναι πιθανό να δείτε ένα προϊόν διαθέσιμο στο eShop και όταν έρθετε στο κατάστημα, να έχει εξαντληθεί.

8Αν παραγγείλω online, είναι δυνατόν να την παραλάβω από το κατάστημά σας;

Φυσικά! Απλώς επιλέξτε την επιλογή “παραλαβή από το κατάστημα” κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Θα λάβετε ένα email με πληροφορίες για την ημερομηνία που θα είναι έτοιμη η παραγγελία σας στο φυσικό μας κατάστημα στην οδό ΚΕΝΟ, Νεάπολη Θεσσαλονίκης.  

9Τι είναι το iNow Club;

Το iNow Club είναι το ψηφιακό μας πρόγραμμα επιβράβευσης, σχεδιασμένο για να αναβαθμίσει την εμπειρία σου με κάθε αγορά. Με τη συμμετοχή σου, μπορείς να συγκεντρώνεις iNow Coins με κάθε συναλλαγή, είτε πραγματοποιείται σε κατάστημα είτε online. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, θα έχεις πρόσβαση σε μοναδικά προνόμια που κάνουν την εμπειρία σου ακόμη πιο απολαυστική.

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε το κάτω μέρος του eShop μας και επιλέξτε την επιλογή 'Γίνε μέλος στο iNow Club'. Εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης!  

10Τι είναι τα iNow Coins;

Τα iNow Coins είναι οι πόντοι επιβράβευσης που συγκεντρώνεις μέσα από το πρόγραμμα iNow Club. Κάθε φορά που πραγματοποιείς μια αγορά, είτε στο φυσικό κατάστημα είτε online, κερδίζεις iNow Coins, τους οποίους μπορείς να εξαργυρώσεις σε μελλοντικές αγορές. Κάθε πόντος που αποκτάς σε φέρνει πιο κοντά σε μοναδικά προνόμια και προσφορές, καθιστώντας την εμπειρία των αγορών σου ακόμη πιο συμφέρουσα! 

 Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το κάτω μέρος του eShop μας και επιλέξτε την επιλογή 'Γίνε μέλος στο iNow Club'. Εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε το πρόγραμμα επιβράβευσης μας!  

11Ποιό είναι το ελάχιστο όριο αγορών;

Στο iNow.gr δεν υπάρχει ελάχιστο όριο αγορών! Μπορείς να κάνεις τις αγορές σου ανεξάρτητα από το ποσό που επιθυμείς να ξοδέψεις. Απολαμβάνεις τη δυνατότητα να επιλέγεις τα προϊόντα που σου αρέσουν χωρίς περιορισμούς!

12Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στο iNow.gr. Τι πρέπει να κάνω;

Η διαδικασία για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης είναι απλή. Στη σελίδα σύνδεσης, κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάντε κλικ στον σύνδεσμο "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης". Στη νέα σελίδα που θα ανοίξει, εισάγετε τη διεύθυνση email σας, και θα λάβετε ένα email με οδηγίες για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.

 

Φόρμα Επικοινωνίας

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Χάρτης & Οδηγίες

Επισκεφθείτε το κατάστημά μας.

Συχνές Ερωτήσεις

Δείτε τις συχνές ερωτήσεις.